tag:blogger.com,1999:blog-1575416313129302104.post1547643966425679184..comments2023-09-02T09:15:48.804+03:00Comments on Vēstis Adventistiem: Kā adventisti mainīja izpratni par TrīsvienībuIvo Rodertshttp://www.blogger.com/profile/12941996965918602129noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-1575416313129302104.post-36624816443552487272018-12-24T12:02:03.105+02:002018-12-24T12:02:03.105+02:00Grāmatā „Laikmetu ilgas” atrodu, atšķirīgu no raks...Grāmatā „Laikmetu ilgas” atrodu, atšķirīgu no rakstā esošā, sekojošo tekstu: “Kristū ir dzīvība — sākotnējā, neaizgūtā un neatvasinātā.”. Tajā nav vārdu “neviena nedota”, kas runā pret Rakstiem, kur sacīts: “Jo, itin kā Tēvam ir dzīvība pašam Sevī, tāpat Viņš arī Dēlam ir devis, lai Tam būtu dzīvība pašam Sevī.” (Jāņ.5:26). Tātad Vaitas tekstā tādu vārdu (dzīvība .. neviena nedota) nav un, kā tādi, tie neatbilst patiesībai. <br />Jā, Kristū ir šāda, “sākotnējā, neaizgūtā un neatvasinātā”, dzīvība, bet tā ir Tēva dota. <br />Nākot miesā caur Mariju Dieva Dēls šo dzīvību pašam Sevī atstāja (Man ir vara to atdot Jāņ.10:18) un piedzina kā mirstīgs Cilvēka Dēls. Tādā veidā Viņš varēja nomirt par pasaules grēkiem. Tēvs, Viņu augšām-ceļot, atkal deva Viņam šo dzīvību pašam Sevī un Dēls to atkal ņēma (Man ir .. vara to atkal ņemt Jāņ.10:18). Un tādā veidā “Pestītājs no kapa iznāca tās dzīvības spēkā, kas bija Viņā pašā”.<br />Šāds lietu būtības atspoguļojums pilnībā iekļaujas Bībeles liecībās, toties nekādi nesader ar trinitāro mācību. Un ar šo biblisko lietu būtu ir arī pietiekami, lai katrs pārskatītu savu ticības pārliecību.<br />Lai nonāktu pie augstāk izsacītajām domām, man liela nozīme bija atklājumam, ka SDA pionieri neatzina trīsvienību. Tomēr turpmākā uzskatu nostiprināšanās bija balstīta tieši Bībeles liecībās, un ne tajā, ko kāds cilvēks savā laikā domājis, uzskatījis vai izteicies. Edvīns Rudzītishttps://www.blogger.com/profile/03778838864678873144noreply@blogger.com